Arura vermelho FSC gevel afgewerkt met Remmers GW310

Activiteiten Innovita

 

Innovatieve projecten

Innovatie is een belangrijke factor voor de ontwikkeling van uw onderneming. Het vernieuwen van uw assortiment of doorontwikkelen van uw (hout)producten levert een impuls voor uw omzet. De dynamiek die daardoor ontstaat biedt nieuwe kansen.

Loopt u ook aan tegen het feit dat uw huidige business u daarin beperkt? Is de innovatie capaciteit van uw mensen daardoor beperkt? Heeft u een goed idee, maar komt u niet tot een concreet plan van aanpak? Wij nemen u graag werk uit handen door samen met u uw productontwikkeling succesvol te maken. Bijvoorbeeld in de rol van projectleider of expert. Ons brede netwerk en onze ervaring bieden een solide basis voor succes.

 

Wij helpen u graag om samen uw productontwikkeling succesvol te maken. Bijvoorbeeld als projectleider of expert. Ons brede netwerk en onze ervaring bieden een solide basis voor succes.

Marktbehoefte & knelpunten

Daarnaast analyseren we knelpunten of behoeften die wij tegenkomen in de markt. Vanuit deze positie nemen wij dan het initiatief om tot een passend innovatietraject te komen. Wij zien uit naar de samenwerking met u als (MKB)ondernemer(s) en met kennisinstellingen!

 

Advieswerk & consultancy

Heeft u behoefte aan onafhankelijk advies? Is de capaciteit in uw onderneming (tijdelijk) beperkt? Wilt u onafhankelijke ondersteuning met betrekking tot wet- en regelgeving (zoals de Europese Houtverordening of CE markering)?

In deze behoefte voorziet het advies & consultancy werk van Innovita. Dergelijk advies is altijd maatwerk en sterk afhankelijk van uw wensen. Neemt u gerust contact op zodat we vrijblijvend kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn. Of neem een kijkje bij onze referenties op deze website.

 

Concrete voorbeelden van activiteiten zijn:
  1. Inkoopbegeleiding voor een (bouw)project
  2. Advies over toepassing en verwerking van hout
  3. Onafhankelijke beoordeling van schades
  4. Implementatie van de Houtverordening (EUTR)
  5. Marktonderzoek
  6. Evaluaties